Specialista na výrobu olejů a aditiv zaznamenal kladnou bilanci – kampaň probíhala v 50 jazycích a ve 128 zemích.
Únor 2019 – První celosvětová online kampaň představovala pro společnost LIQUI MOLY, německého specialistu v oblasti olejů a aditiv, naprostý úspěch. Společnost si stanovila za cíl jednu miliardu zhlédnutí. „Skutečnost ale předčila očekávání a my jsme nakonec dosáhli počtu 1,6 miliardy zhlédnutí,“ říká generální ředitel Ernst Prost.
Společnost LIQUI MOLY záměrně spustila svou tříměsíční digitální kampaň ve velkém stylu. Kampaň probíhala v 50 jazycích ve 128 zemích. Klíčové oblasti tvořilo samozřejmě Německo jakožto domácí trh a dále silné mezinárodní trhy, jako například USA. Kampaň ale probíhala také v Togu, na Haiti nebo v Mongolsku.
„Tím jsme zvýšili mezinárodní povědomí o značce LIQUI MOLY a podpořili naše místní prodejce,“ dodává Ernst Prost. Ti se mohli do kampaně dokonce zapojit a tím zvýšit svůj individuální prospěch. „A nestálo je to ani cent,“ zdůrazňuje generální ředitel.
Součástí kampaně byla také výherní soutěž, v níž na výherce čekaly exkluzivní poznávací zájezdy do různých měst a VIP lístky na závody mistrovství světa silničních motocyklů MotoGP. Společnost LIQUI MOLY se pohybuje v oblasti MotoGP již mnoho let. Výherní soutěže se zúčastnilo více než 85 000 soutěžících z celého světa. Jako vítězové byli nyní vylosováni John Jester z Easley v Jižní Karolíně v USA (zájezd do Berlína), Frank Stege-Schilly z Düsseldorfu v Německu (zájezd do New Yorku) a Vicko Peovic ze Sabetty v Rusku (zájezd do Malajsie). Zvítězila rovněž společnost LIQUI MOLY, a to u více než 25 000 odběratelů newsletteru.
„Tato kampaň byla velkolepým úspěchem,“ vysvětluje Ernst Prost. „Tím jsme také konkurenci ukázali, jak se to správně dělá.“
O společnosti LIQUI MOLY
S více jak 4000 druhy zboží nabízí společnost LIQUI MOLY celosvětově jedinečný sortiment automobilové chemie: Motorové oleje a aditiva, tuky a pasty, spreje a přípravky auto-kosmetiky, lepidla a těsnící prostředky. Společnost byla založena v roce 1957 a od této doby probíhá vývoj a výroba výlučně v Německu. Zde je tato společnost neoddiskutovatelnou jedničkou na trhu s aditivy a neustále získává ocenění za nejlepší značku oleje. Společnost prodává své výrobky ve 120 zemích a v roce 2018 měla obrat 545 miliónů euro.