Turnaj, který se bude konat v Egyptě v roce 2021, má podpořit známost značky výrobce olejů.
Říjen 2020 – Německý specialista na oleje a aditiva, společnost LIQUI MOLY, sází při svých reklamních opatřeních i na mezinárodní házenou. Firma je oficiálním sponzorem mistrovství světa mužů, které se má konat v lednu 2021 v Egyptě. „Tento druh sportu je důležitou součástí našeho marketingového menu. A mistrovství světa je třešničkou na dortu. Proto budeme i v roce 2021 opět jeho součástí,“ říká jednatel LIQUI MOLY Ernst Prost.
Před dvěma lety bylo modro-červené logo vidět při 96 utkáních na turnaji v Dánsku a Německu. „Zasáhli jsme tak nejen téměř milion návštěvníků na stadionech, ale naši značku jsme přiblížili i mnoha milionům sportovních fanoušků u obrazovek na celém světě,“ říká Ernst Prost. V jakém režimu nakonec mistrovství světa v severní Africe proběhne, ovlivňují specifické okolnosti. „Z důvodu Covid-19 je možné vše, MS s nízkým počtem návštěvníků na stadionu, MS zcela bez diváků nebo také jeho zrušení. To nikdo neví a neovlivní. Pokud se ale turnaj bude konat, v každém případě to bude s LIQUI MOLY.“
I v době, kdy malé i velké sportovní akce představují organizační i finanční riziko, LIQUI MOLY stojí za svými závazky v nejrůznějších druzích sportu. „Koneckonců, obchod musí běžet dál a pro nás je jeho součástí jednoznačně reklama na živých akcích,“ zdůrazňuje jednatel společnosti specializované na maziva.
Zvláštností bude širší pole účastníků turnaje. Poprvé nastoupí na mistrovství světa v házené mužů 32 místo dosavadních 24 týmů. „To znamená více předkol, a tím i více reklamního času,“ shrnuje Ernst Prost.
Tradičně je LIQUI MOLY silně zastoupena v motoristickém sportu, aktuálně na mistrovství světa motocyklů MotoGP, a to i vlastním týmem v Moto2, a také ve sportu cestovních vozů. „Protože chceme oslovit sportovní přátele i mimo motoristický sport a podpořit známost naší značky, sázíme i na jiné akce. Mistrovství světa v házené je jednou z nich,“ říká šéf LIQUI MOLY. S výsledky z roku 2019 jsme plně spokojeni, a proto se angažujeme také v dalších bojích o titul. „Jako značka, jejíž produkty se kupují ve 150 zemích, je rozhodujícím kritériem mezinárodní rozměr mistrovství světa a s tím spojená přítomnost globálních médií.“ Ať už se jedná o amatérskou házenou, házenou na nejvyšší národní úrovni, na mistrovství Evropy nebo na mistrovství světa – házená není pro LIQUI MOLY v reklamě žádnou novinkou. Účet je jednoduchý; výsledek mluví sám za sebe: Větší známost značky vede k většímu obratu.
Zahajovací utkání se koná 14. ledna. Finále proběhne 31. ledna. „To, co se děje na hřišti, dobře vystihuje, jak fungujeme jako podnik: rychlé akce, plné nasazení, týmový duch a vůle patřit k nejlepším,“ říká Ernst Prost.
O společnosti LIQUI MOLY
S více jak 4000 druhy zboží nabízí společnost LIQUI MOLY celosvětově jedinečný sortiment automobilové chemie: Motorové oleje a aditiva, tuky a pasty, spreje a přípravky auto-kosmetiky, lepidla a těsnící prostředky. Společnost byla založena v roce 1957 a od této doby probíhá vývoj a výroba výlučně v Německu. Zde je tato společnost neoddiskutovatelnou jedničkou na trhu s aditivy a neustále získává ocenění za nejlepší značku oleje. Společnost prodává své výrobky ve 150 zemích a v roce 2019 měla obrat 569 miliónů euro.
Peter Szarafinski, Head of Media Relations international, LIQUI MOLY GmbH