Chrání systémy pro dodatečnou úpravu výfukových plynů. Díky pokročilé aditivní technologii, která zlepšuje ochranu před opotřebením a zvyšuje oxidační stabilitu, splňuje olej požadavky nejmodernějších motorových koncepcí. Rovněž umožňuje formulaci oleje s nízkým obsahem popelovin a se zlepšenou snášenlivostí se zřetelem na katalyzátor a filtr pevných částic (DPF). Pomocí zvoleného nastavení viskozity je motor také při extrémních situacích, jako jsou např. vysoké tepelné a mechanické zatížení, výborně chráněný.
ACEA E9; API CK-4, API SN; Cummins CES 20086; Detroit Diesel DFS 93K222; Ford WSS-M2C 171-F1; Mack EOS-4.5; MB 228.31; Renault Trucks RLD-3; Volvo VDS-4.5
ACEA E7; Caterpillar ECF-3; Cummins CES 20081; Deutz DQC III-10 LA; JASO DH-2; MAN M3575; MAN M3775; MTU Typ 2.1
Olej splňuje požadavky nejmodernějších motorových koncepcí se sníženou emisí škodlivých látek. Je optimální pro užitková vozidla, autobusy v místním i dálkovém provozu a rovněž pro lesní, zemědělská a stavební vozidla. Díky své dobré výkonnosti se olej optimálně hodí pro použití v moderních motorech splňujících normy Euro IV, Euro V a Euro VI. Obzvláště doporučený je pro vozidla vybavené filtrem pevných částic (DPF). Olej Top Tec Truck 4450 15W-40 je bez omezení zpětně kompatibilní v mnoha vozidlech. V souladu s požadavky výrobců se může použít také v motorech splňující pouze starší normy Euro II a Euro III.
Doporučené použití oleje je pouze pro dieselové motory.