Vysoce jakostní převodový olej na bázi hydrokrakových syntetických základových olejů. Díky použití vynikající kombinace aditiv disponuje olej extrémní střihovou stabilitou, zlepšeným indexem viskozity, moderní ochranou proti korozi a rovněž stabilními třecími poměry. Dosahuje tak vysoké výkonnosti na spojce. Olej byl speciálně vyvinutý pro splnění náročných požadavků dvouspojkových řadicích převodovkách (převodovky DSG). Převodový olej 8100 je vhodný především do těch dvouspojkových převodovek, které používají společnou olejovou náplň pro spojku, synchronizaci, ozubená soukolí a hydraulické ovládání.
BMW 83 22 0 440 214, BMW 83 22 2 147 477, BMW 83 22 2 148 578, BMW 83 22 2 148 579, BMW 83 22 2 167 666, BMW 83 22 2 433 157, BMW DCTF-1, BMW DCTF-1+, BMW DCTF-2, BMW MTF LT-5; Eaton PS-278; Fiat 9.55550-HE2, Fiat 9.55550-MZ6; Ford 1490761, Ford 1490763, Ford F-DC, Ford KU7JM2C218AA, Ford WSS-M2C 218-A, Ford WSS-M2C 936-A; Chrysler, Chrysler 68044345 EA, Chrysler 68044345 GA; Jaguar / Land Rover GX73-M1R564-AA; MB 236.21, MB 236.22, MB 236.24, MB 239.21, MB A 000 989 04 03, MB A 000 989 20 02; Mitsubishi MZ320065 Dia-Queen SSTF-I; Peugeot Citroen (PSA) 9734.S2; Porsche 999.917.080.00, Porsche 999.917.080.01; Renault DW5, Renault DW6; Volvo 1161838, Volvo 1161839; VW G 052 182, VW G 052 529, VW G 052 536, VW G 055 529, VW G 055 536; ZF TE-ML 11
Všestranný převodový olej pro dvouspojkové převodovky. Splňuje požadavky mnoha výrobců vozidel a převodovek, jako jsou např. BMW DCTF-1 / DCTF-1+ / DCTF-2, Chrysler Power Shift, Citroen DCS, Ford Power Shift / F-DC, Getrag DCT / DCTF / TF DCT-3, Jaguar / Land Rover, Mercedes-Benz (DCT), Mitsubishi TC-SST, Peugeot DCS, Porsche, Renault EDC-6, Renault EDC-7, VW, Seat, Škoda, Audi (6 a 7stupňové DSG), Volvo Power Shift, ZF atd.
Dodržet provozní a servisní předpisy výrobce vozidla, nebo převodovky. Optimální účinnost je zaručena pouze při použití v nesmíšeném stavu se zbytky jiného převodového oleje.