Německý výrobce motorových olejů podepsal roční smlouvu se závodním seriálem. Znamená to, že společnost bude sponzorovat závody Formule 1 ® již pátým rokem po sobě.
S novou smlouvou se LIQUI MOLY stane „oficiálním partnerem“ Formule 1 pro sezónu 2023. Na 18 ze 23 závodů tak budou na tratích po celém světě letos k vidění fyzické i virtuální nápisy se značkou tohoto německého výrobce olejů a aditiv. „Formule 1 je vrcholem motoristického sportu, pokud jde o mezinárodní charakter a publicitu,“ říká Günter Hiermaier jako jednatel společnosti LIQUI MOLY.
Společnost LIQUI MOLY je od roku 2019 „oficiálním sponzorem“ této celosvětově oblíbené závodní série. Pro sezónu 2023 poskočí ještě výše a stane se „oficiálním partnerem“, což již zahrnuje také tři závody s fyzickými nápisy na trati.
Generální ředitel LIQUI MOLY Günter Hiermaier zdůrazňuje mimořádně bohatý program sezóny 2023: „Formule 1 sestavila tak mezinárodní a rozmanitý závodní kalendář, že její filozofie odpovídá té naší více než kdy jindy: Globální prémiová značka – status, který nás spojuje s Formulí 1 a který nás odlišuje od ostatních v maloobchodě i směrem ke koncovým spotřebitelům."
„Vrchol“ není pro výrobce olejů a aditiv ničím neznámým. Firma s dlouhou tradicí propagovala svou značku na zadním křídle vozů Mercedes-Sauber již zhruba před třiceti lety. V roce 2002 se společnost se sídlem v Ulmu stala sponzorem týmu Jordan-Honda.
Peter Baumann, marketingový ředitel společnosti LIQUI MOLY, okomentoval podpis smlouvy v Bahrajnu: „Kromě shodných filozofií značek je pro tuto spolupráci klíčový obrovský mediální ohlas, který Formule 1 vyvolává. Miliardy zobrazení na sociálních sítích, webových stránkách, ve videohrách a dokumentárních filmech, jako je „Drive to Survive“ na Netflixu, vytvářejí kombinaci autentického reklamního účinku a vyprávění příběhů pro nadšence motoristického sportu na celém světě. Je samozřejmé, že i to je podstatnou součástí naší celkové strategie.“
„Jsme rádi, že LIQUI MOLY na začátku nové sezóny posílí svůj závazek vůči Formuli 1. Využívání možností digitální reklamy je důkazem vůle obou dlouholetých značek k inovacím, protože fanouškům přiblížíme největší závodní podívanou na planetě o více závodních víkendech než kdykoli předtím", komentuje Brandon Snow, výkonný ředitel pro komerční záležitosti Formule 1, podpis smlouvy v Bahrajnu.
Formule 1 představuje největší, ale ne jediný globálně významný sponzoring společnosti LIQUI MOLY, která také propaguje svoji značku v MotoGP, působí jako exkluzivní partner maziv mistrovství světa v motokrosu a v lednu bude k vidění její reklama také na mistrovství světa v házené, ale i na mnoha zimních sportovních akcích.
„Atraktivita a vzrušení kolem Formule 1 zůstává nezlomné, zejména na mezinárodní scéně. O to více mě těší, že můžeme našim zákazníkům a partnerům opět prezentovat tento sponzoring absolutní špičky. Jedná se o něco výjimečného, co zvyšuje povědomí o všech, kteří spolupracují se společností LIQUI MOLY na zlepšování základů dobrého podnikání. Situace, která je výhodná pro všechny," vysvětluje generální ředitel společnosti LIQUI MOLY Günter Hiermaier.
Největší sponzorství LIQUI MOLY: Setkání marketingového ředitele Petera Baumanna a obchodního ředitele Formule 1 Brandona Snowa na prvním závodě sezóny Formule 1 v Bahrajnu
O společnosti LIQUI MOLY
LIQUI MOLY nabízí celosvětově jedinečně široký sortiment chemie pro auta s přibližně 4 000 výrobků: motorové oleje a aditiva, maziva a pasty, spreje a autokosmetiku, lepicí a těsnicí materiály. Společnost LIQUI MOLY, založená v roce 1957, vyvíjí a vyrábí výhradně v Německu. Tam je znovu a znovu volena nejlepší značkou olejů. Firma prodává své výrobky ve 150 zemích a v roce 2022 hospodařila s obratem 800 mil. eur.
Sina Ataei, Head of Media Relations international, LIQUI MOLY GmbH