Německý výrobce motorových olejů a celosvětově známý youtuber vylepšují BMW 1M!
Výrazná podpora rozmanitého světa produktů a služeb LIQUI MOLY: Firma z Ulmu zahajuje spolupráci na internetu s velkým dosahem se „Shmee 150“, občanským jménem Timothy Burton. Na příkladu kupé BMW řady 1 ve sportovní variantě M z roku 2008 se ukazuje, jak mohou produkty LIQUI MOLY pomoci při „omlazující kúře“. První část série již je online a u fanoušků a sledujících vyvolává velký ohlas.
Angličanova prezentace patří mezi jedno procento top kanálů na YouTube, tedy k těm nejlepším z nejlepších. Jeho příspěvky tak mají dosah více než 100 milionů lidí a na nejdůležitějších kanálech sociálních médií má více než deset milionů odběratelů. Kromě toho patří také mezi nejlepší procento na platformě v kategorii „Automobily a vozidla“. Lví podíl jeho fanoušků se rekrutuje ze Severní Ameriky, Indie a Evropy.
Během třídílné videosérie probíhá v partnerské dílně LIQUI MOLY nedaleko Londýna technické vylepšení BMW ///M řady 1. V komunitě oblíbený projektový vůz koupil Tim Burton jako levné ojeté vozidlo. Německá automobilová značka bude mít vizuální zastoupení i ve vlastní dílně a v „Shmuseum“, známém jako velkolepý showroom. Tim Burton, dřívější „Car Spotter“, známý také jako sběratel mnoha exkluzivních „supersportovních vozů“ k tomu říká: „Je skvělé, že to mezi LIQUI MOLY a mnou zafungovalo tak dobře hned na první dobrou. Stejně jako v případě „Shmee150“ je značka u znalců a fanoušků dobrým příkladem, jak mohou užitečné produkty a služby s přidanou hodnotou vytvářet autentický zážitek napříč digitálními kanály. Jsem přesvědčen o kvalitě produktů společnosti LIQUI MOLY a vím, že BMW bude i díky jejch použití jezdit lépe než kdy dříve. Fanoušci se už mohou těšit na další dvě videa. Témata, která se v něm objevují, se týkají také mnoha z nich“. Vedoucí marketingu společnosti LIQUI MOLY Peter Baumann je rovněž přesvědčen o synergiích spolupráce: „Shmee150“ se v průběhu let v digitálním světě více než etabloval a je na absolutní špici. Jeho kanály jsou vysoce profesionální. Zajímavostí je, že na některých akcích scény můžete potkat samotného Tima. Okamžitě si všimnete, že on sám je součástí „komunity“. V kombinaci s jeho přesvědčením o našich produktech a službách je to silný základ pro zajímavý obsah s přidanou hodnotou, ze kterého mohou profitovat naši zákazníci, partneři i koncoví spotřebitelé."
První video je již ke zhlédnutí na YouTube, Instagramu, TikToku a Facebooku. V příštích měsících vyjde druhý a třetí díl. Návštěva kanálů LIQUI MOLY a „Shmee150“ se vyplatí.
Společnost LIQUI MOLY zahajuje spolupráci na internetu s mezinárodně známým influencerem „Shmee150“, občanským jménem Timothy Burton, která má obrovský dosah.
O společnosti LIQUI MOLY
LIQUI MOLY nabízí celosvětově jedinečně široký sortiment chemie pro auta s přibližně 4 000 výrobků: motorové oleje a aditiva, maziva a pasty, spreje a autokosmetiku, lepicí a těsnicí materiály. Společnost LIQUI MOLY, založená v roce 1957, vyvíjí a vyrábí výhradně v Německu. Tam je znovu a znovu volena nejlepší značkou olejů. Firma prodává své výrobky ve 150 zemích a v roce 2022 hospodařila s obratem 800 mil. eur.
Sina Ataei, Head of Media Relations international, LIQUI MOLY GmbH