Lehkoběžný motorový olej na bázi syntetické technologie s obsahem nejnovějších aditiv. Je speciálně přizpůsobený nejnovějším ustanovením emisních předpisů. Výborně chrání před opotřebením a zajišťuje optimální čistotu vnitřku motoru. Zaručuje obzvláště při kritických provozních podmínkách optimální tlak oleje a stabilní mazací film. Umožňuje realizovat maximální délky intervalů výměny oleje. Snižuje spotřebu oleje. Překonává vysoké požadavky testů na motorové oleje uznávaných výrobců motorových vozidel. Zabezpečuje funkčnost filtru pevných částic (DPF) a pečuje o jeho maximální životnost.
ACEA E6 E7 E8 E9 E11; API CK-4; Deutz DQC IV-18 LA; DTFR 15C110 (228.51); Mack EOS-4.5; Renault Trucks RGD, Renault Trucks RLD-3, Renault Trucks RXD; Volvo VDS-4.5
Caterpillar ECF-1-a, Caterpillar ECF-3; Cummins CES 20076, Cummins CES 20077, Cummins CES 20086; DAF HP2; Deutz DQC IV-10 LA; Iveco 18-1809 NG2; JASO DH-2; Mack EO-M Plus, Mack EO-N; MAN M 3271-1, MAN M 3477; MAN M 3775; MB 226.9; MTU Typ 3.1; Scania Low Ash; Volvo CNG, Volvo VDS-3
Speciálně doporučený pro moderní vysoce zatížené dieselové motory užitkových vozidel splňující normy Euro IV, Euro V a Euro VI a vybavené úpravou výfukových plynů a filtrem pevných částic (DPF/CRT). Olej je zpětně kompatibilní a může se částečně použít v nesmíšeném stavu s jiným olejem i ve starších motorech užitkových vozidel splňující normy Euro II a Euro III.
Dodržet provozní a servisní předpisy pro lhůty výměny oleje výrobce užitkového vozidla nebo motoru. Doporučené použití oleje je pouze pro dieselové motory.