Převodový olej nejnovější generace na bázi základových olejů, získaných hydrokrakovou syntézou, a moderních jakostních aditiv, který je určený do automatických převodovek. Vyvážená kompozice různých základových olejů a aditivních komponentů zaručuje oleji vlastnosti, jako jsou optimální odolnost proti stárnutí, výborná ochrana proti opotřebení a příznivé třecí poměry. Olej splňuje požadavky četných výrobců agregátů a vozidel a zaručuje obzvláště při nejtěžších provozních podmínkách a velkých výkyvech teplot jejich bezvadnou funkci. Je doporučený také pro prodloužené intervaly výměny olejů.
Allison C4, Allison TES 295; BMW 7045 E, BMW 8072 B, BMW LA 2634, BMW LT 71141; Caterpillar TO-2; Daimler NAG-1; Dexron III H; Ford Mercon V; Honda ATF Z1 (kromě CVT); Hyundai SP-II, Hyundai SP-III; Chrysler ATF +3, Chrysler ATF +4; JASO 1-A; JWS 3309 (Aisin Warner); Kia SP-II, Kia SP-III; MAN 339 Typ V1, MAN 339 Typ Z1, MAN 339 Typ Z2; Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V; MB 236.2, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.9, MB 236.10, MB 236.11, MB 236.91; Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III; Nissan AT-Matic D Fluid, Nissan AT-Matic J Fluid, Nissan AT-Matic K Fluid; Subaru ATF; Toyota Type T-II, Toyota Type T-IV; Voith H 55.6335.XX (G 607); Volvo 97340, Volvo 97341; VW G 052 162, VW G 052 990, VW G 055 025; ZF TE-ML 02F, ZF TE-ML 03D, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 05L, ZF TE-ML 09, ZF TE-ML 11A, ZF TE-ML 11B, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 17C
Olej je vhodný pro použití v automatických a ručně řazených převodovkách, systémech řízení, hydraulických a pomocných pohonech jak v osobních a užitkových vozidlech, tak i v průmyslových agregátech. Je univerzálně použitelný v evropských, amerických i asijských vozidlech.
Dodržet provozní a servisní předpisy výrobce agregátu, případně výrobce motorového vozidla. Olej lze doplňovat také do systémů, které používají běžné oleje specifikace ATF. Optimální účinnost je zaručena pouze při použití v nesmíšeném stavu s jinými oleji.